+420 773 517 589


Novinky v BUS TV

Pojď s námi suchou cestou

Spotřeba alkoholu je v České republice dlouhodobě vysoká a Češi jsou na špici světa v konzumaci alkoholických nápojů. To má výrazný vliv na zdraví lidí a proto se organizace Suchej únor rozhodla s tím něco udělat. Od roku 2013 začala pořádat akci s názvem Suchej únor. Akce trvá celý únor a během ní účastníci nepijí žádný alkohol. Připojte se letos k nám a dejte si Suchej únor!


Zveme na Veletrh čisté mobility, technologií a řešení pro e-mobilitu

Přijďte se podívat na Veletrh čisté mobility, technologií a řešení pro e-mobilitu, který se bude konat již  9. – 12. listopadu 2023! Máte možnost navštívit zajímavé přednášky, praktické workshopy a také budete mít šanci vyzkoušet nejnovější elektrická vozidla při zkušebních jízdách.

Pokud i vy chcete pozvat velké množství lidí na vaši akci, neváhejte nás kontaktovat. Rádi vám připravíme nabídku na míru. Objednejte si vaši kampaň zde.

Nakupte na Košík.cz po cestě domů nebo do práce.

Zažijte online nakupování s Košík.cz! Online supermarket Košík.cz se rozhodl přes naše vysílání informovat o cenových nabídkách na webu. 15s spot je barevně sladěn do barev supermarketu a podtrhuje tak nabídky cen za jednotlivé produkty.

Pokud i vy chcete oslovit velké množství lidí s vaší produktovou nabídkou a slevami, neváhejte nás kontaktovat. Jsme tady, abychom vám pomohli dostat vaše produkty na naše obrazovky! Objednejte si vaši kampaň zde.

#nePINdej! v BUS TV

V rámci spolupráce se zajímavým klientem Česká Bankovní asociace jsme vysílali jedinečný spot v rámci bezpečnosti při cestování hromadnou dopravou.

Celkem 274 tisíc spotů se vysílalo na 305 panelech ve velkých městech jako České Budějovice, Hradec Králové, Liberec,Pardubice, Ústí nad Labem a Plzeň. Počet převezených osob dosahoval až ke 2,7 milionům, během dvou týdnů vysílání.

Cestující měli možnost se rychle naučit využívat kybertest, který efektivně pomůže zjistit důvěryhodný zdroj a ověří platební bránu. Vysílání si všimne opravdu každý, kdo hromadnou dopravu využívá, díky krátkému výraznému videu na panelech. Společně tak myslíme na vaši ochranu, opatrnost a klidné cestování. Důvěra je klíčem k úspěchu, proto při placení nejen v autobusech, musíte být obezřetní a pamatovat na vypočítavé podvodníky, kterým se dá snadno naletět. S kybertestem je to o to jednodušší.

BUS TV vysílá náborové kampaně pro výrobce hliníkových nápojových plechovek pro dodavatele nápojů z celého světa

Přední světový dodavatel udržitelných obalů pro nápojový průmysl Ball Beverage Packaging Czech Republic, chtěl přes naše vysílání informovat o náboru na mnoho volných pracovních pozic. 20s náborový spot s poutavým barevným obsahem, které hned zaujme je doplněn důležitými informacemi, včetně výše mzdy, zaměstnaneckých benefitů a kontaktních údajů.

Kampaň vysíláme v Plzni v období čtyř měsíců. Vozidla plzeňské hromadné dopravy se 160 obrazovkami převezou 2 700 000 cestujících za měsíc. Stálým přidáváním nového, zábavného a informativního obsahu v BUS TV, se z cesty lehce stane zábava a rychlý nenucený způsob, kde mohou cestující čerpat nové informace.

Komunikace vašich aktivit v BUS TV vám dává skvělou příležitost oslovit širokou cílovou skupinu.

Pokud tedy právě vy hledáte nové zaměstnance, chcete rychle a snadně informovat velké množství lidí, nechte si od nás vypracovat nabídku vysílání!

Nechte se unést chuťovými požitky s výborným kimči od společnosti Beavia!

Jsme nadšeni, že jsme mohli představit našim cestujícím společnost Beavia, která se specializuje na výrobu výborného kimči.

Kimči je tradiční korejské jídlo, které se vyznačuje svou jedinečnou kombinací chutí a výraznou pikantností. Společnost Beavia se věnuje přesnému výběru ingrediencí a tradičním metodám přípravy, aby zajistila, že každé balení kimči je plné autentických chutí a vůně. Kimči není pouze pikantní příloha, ale také vynikající zdroj probiotik, které jsou pro zdraví střevní mikroflóry velmi prospěšné.

Díky našim obrazovkám ve vozidlech hromadné dopravy jsme měli možnost představit značku Beavia a její produkty širokému publiku. Naše spolupráce s Beavia umožnila cestujícím získat bližší pohled na to,  jak může kimči obohatit jejich jídelníček.

Věříme, že spolupráce s Beavia přinesla našim cestujícím nejen skvělý tip, ale také otevřela dveře do světa korejské kuchyně. Pokud jste ještě neochutnali kimči, neváhejte a vyzkoušejte kimči od Beavia ještě dnes.

Máte také zajímavý produkt, který chcete představit široké veřejnosti? Stačí nám napsat nebo zavolat a rádi pro vás připravíme kampaň.

Program Volba spotřebitelů 2022

Jsme mediálním partnerem programu Volba spotřebitelů 2022. I letos byla zvolena řada značek, kterým čeští spotřebitelé nejvíce důvěřují.

Při nákupu hraje u spotřebitelů jednu z nejdůležitějších rolí důvěra ve značku výrobku. Program Volba spotřebitelů vznikl v roce 2001 za účelem průzkumu mezi českými spotřebiteli. Každý rok hodnotí vzorek respondentů, kterým značkám z různých kategorií nejvíce důvěřují. Vítězné výrobky mohou využívat označení Nejoblíbenější novinka uživatelů / čtenářů daného média. Jsme rádi, že můžeme tento skvělý projekt mediálně podpořit již po několikáté.

Máte vlastní projekt a chcete získat více fanoušků? Využijte k propagaci obrazovky BUS TV a dejte o svém projektu vědět více lidem. Ozvěte se nám a my vám připravíme nabídku na míru.

Zažijte Sasko

Jarní a letní měsíce jsou jako stvořené pro cestování a objevování nových končin světa. Zkuste třeba Sasko, kde se potkává 1000 let kulturní historie s malebnou krajinou.

V Sasku  Cestovatelé tu objeví umění a kulturu světové úrovně, světoznámé tradiční řemeslné výrobky a jedinečnou hudební krajinu. Historická města plná památek okouzlí své návštěvníky jedinečným charakterem. Působivé hrady, zámky a zahrady zase inspirují svou nádherou. Staré parní vlaky a fascinující dějiny automobilového průmyslu v regionu nabízejí také mnoho příležitostí pro mimořádné návštěvnické zážitky.

 

Pro cestovatele, kteří hledají odpočinek a uvolnění, nabízejí známá saská lázeňská střediska vysoce kvalitní wellness a zdravotní rekreaci – a rozmanitá příroda regionu je rovněž ideální pro aktivní a rodinnou dovolenou se spoustou zábavy. Sasko navíc nabízí široké možnosti bezbariérového cestování.

Více informací naleznete na https://www.sasko-dovolena.cz/.

Chcete vášnivé cestovatele nalákat do Vašeho regionu? Využijte k propagaci obrazovky BUS TV. Zaujmete denně tisíce cestujících.

Comic-Con Prague 2022 se blíží

Jsme mediálním partnerem Comic-Con Prague. Jste milovníci komiksů, sci-fi nebo videoher?

Festival Comic-Con Prague se bude konat v Praze již potřetí. Vstupte do světa splněných snů pro fanoušky zejména sci-fi, fantasy a hororu. Užijte si ještě nadupanější třídenní festival věnovaný videohrám a stolním hrám, filmům a seriálům, anime a komiksu, knihám a obrazům, kostýmům…

Comic-Con Prague 2022 přináší navíc rozšíření programu a služeb. Nové partnery, řadu parádních novinek programu, rozsáhlou spolupráci skupin fanoušků a firem.

Pořádáte festival a chcete získat více fanoušků a návštěvníků? Využijte obrazovky BUS TV a dejte o akci vědět každému v regionu. Ozvěte se nám a my vám připravíme nabídku na míru.

Po čem muži touží 2

BUSTV je mediálním partnerem komedie Po čem muži touží 2. Volné pokračování divácky nejúspěšnějšího českého snímku roku 2018 v kinech už od 21. dubna.

Film je opět humorným pohledem na střet mužského a ženského světa a hledání jejich vzájemného porozumění, které může jednoho i druhého dovádět k šílenství. Ve filmu kromě Jiřího Langmajera, Anny Polívkové, Marka Taclíka a Terezy Kostková dále hrají například Pavel Šimčík, Ondřej Kavan, Leoš Noha nebo modelka a herečka Pavlína Němcová.

Jste filmový distributor nebo majitel lokálního kina? Chcete nalákat diváky na filmové novinky? Ozvěte se nám a my Vám pomůžeme zaplnit sedačky v sále.

Podporujeme konferenci Equal Pay Day

Nejsme lhostejní ani k celospolečenským tématům jako je rovnost mužů a žen. Zveme na 13. ročník pracovně zážitkové konference Equal Pay Day, která se koná 8. – 10. dubna 2022.

 

Cílem projektu Equal Pay Day je posilovat ekonomickou bezpečnost žen vyvoláváním odborné diskuze firem i veřejnosti nad příčinami stále vysoké mzdové nerovnosti. Sdílením dobré praxe a prezentováním ženských vzorů podporuje rovné postavení žen v práci i ve společnosti.

Pořádáte konferenci a rádi byste o ní dali vědět? Chcete zapojit co nejvíce účastníků z různých koutů ČR, nebo zacílit na konkrétní region? Jsme tu pro Vás. Ozvěte se nám a najdeme pro Vás vhodné řešení.

Pomáháme sbírkám na Ukrajinu

Vzhledem k vývoji událostí jsme se rozhodli věnovat část mediálního prostoru BUS TV aktivitám, iniciativám, sbírkám a organizacím, které se zaměřují na podporu Ukrajiny.

Zařazujeme tak do vysílání všech obrazovek BUS TV charitativní spoty organizací ADRA ČR, Unicef a Člověk v tísni. Věříme, že díky velkému dosahu má tato pomoc význam a pomůže zviditelnit potřebné finanční sbírky.

Potřebujete dát lidem vědět o Vaší crowdfundingové sbírce? Nebo jste nezisková organizace a rádi byste oslovili širší veřejnost? Ozvěte se nám a společně vymyslíme, jak na to!

Srdce na dlani i v BUS TV

Jsme mediálním partnerem nové komedie režiséra Martina Horského Srdce na dlani.

V hlavních rolích uvidíte Vladimíra Polívku, Elišku Balzerovou, Matouše Rumla, Janu Pidrmanovou i Bolka Polívku.

 

Jak už začátek děje napovídá, tvůrci označují film jako komedii „pro všechny, kteří věří na lásku“. Sbližování přináší do životů hlavních hrdinů naději a krásu, ale i komplikace a překážky, které budou muset s úsměvem a dobrou vůlí překonat. Film je v kinech od 20. ledna.

Chcete také nalákat na Vámi pořádanou kulturní událost? Využijte obrazovky BUS TV a oslovte široké publikum – ať už jde o koncert, festival, divadelní představení nebo sousedskou slavnost.

Víte že… rozvod či rozchod se ročně týká 25-30.000 rodin s dětmi?

Impulzem k rozpadu rodiny je často neschopnost rodičů se dohodnout na běžných záležitostech.

 

Nezisková organizace Aperio pomáhá rodinám se vypořádat s rozvodem tak, aby měl co nejmenší negativní dopad na děti. Nabízí například podpůrné vzdělávací programy, právní a psychologickou poradnu nebo krizovou linku pro mámy a táty.

 

Dlouhodobě spolupracujeme s neziskovými organizacemi a necháváme prostor ve vysílání důležitým tématům.

 

Jste neziskovka a chcete své téma představit široké veřejnosti? Nebo víte o nějaké zajímavé organizaci, která by si zasloužila naši pomoc? Ozvěte se nám! Rádi Vám pomůžeme.

DTest v BUS TV

BUS TV pro cestující přineslo spotřebitelské tipy. Cestující se tak na svých cestách například dozvěděli, jak efektivně ušetřit na elektřině.

Kořeny neziskové organizace dTest sahají až do roku 1992. Více než jedno čtvrtstoletí se stará o to, abyste jako spotřebitelé netahali za kratší konec provazu. Nyní, po více než 25 letech, je dTest mnohem více než jen časopis s testy. Nabízí spotřebitelům komplexní servis ve formě praktického průvodce, který pomáhá při rozhodování o nákupu zboží a při řešení spotřebitelských problémů. Výsledky jejich práce najdete jak v časopise dTest, který vychází každý měsíc, tak online na našich webových stránkách a nyní na obrazovkách BUS TV.

 

© nirutft – Fotolia.com

Převzato z dTestu: www.dtest.cz/clanek-5202/dtest-je-nejvetsi-ceskou-spotrebitelskou-organizaci


inpublic group s.r.o.
Mečislavova 7
140 00 Praha 4
IČO: 24852317
DIČ: CZ24852317

 

Bank. účet: 7288979001/5500

 

+420 773 517 589
office@inpublic.cz

BUS TV je součástí inpublic group s.r.o.

Ochrana osobních údajů

© 2022 inpublic group

Buďte v obraze, co je v BUS TV nového
a dostávejte akční nabídky a slevy